הסרת משקפיים בניתוח קטרקט

מרכיבים משקפיים? שוקלים לבצע ניתוח הסרת משקפיים?

יותר ויותר אנשים שאינם מחובבי המשקפיים נוטים כיום לבצע הסרת משקפיים בניתוח קטרקט, ולזנוח מעט את השיטות הישנות. ניתוח זה, נחשב כניתוח האפקטיבי והבטוח ביותר בעולם, נעשה פופולארי עד מאוד.

על ניתוח זה, במאמר הבא

מהו ניתוח קטרקט?

ניתוח קטרקט הינו ניתוח בו עדשת העין הטבעית והלקויה מומרת בעדשה חדשה ומלאכותית. עדשה זו, נשארת בעין לכל משך החיים, ומאפשרת למטופל לשוב אל ראייה תקינה על ידה יוכל לתפקד כראוי במהלך חייו. 

מהו קהל היעד?

-הסובלים מקטרקט המוביל לאיכות חיים פגומה

-הסובלים מ"זוקן ראייה"- מצב בו יכולת האדם להתמקד בגירויים ירודה, ואחת שיטות ההתמודדות שלהם היא הרכבת משקפיים בפעילויות קרובות או רחוקות. ישנם אנשים, מקבוצה זו, שמחד סובלים מזוקן ראייה ומאידך אינם מעוניינים להרכיב משקפיים וניתוח זה מהווה פתרון מצוין בשבילם.

כיצד נערך ניתוח קטרקט?

מכיוון שמדובר באחד הניתוחים המתקדמים ביותר בעולם, יש מספר דברים הנדרשים לביצוע טרם הניתוח, וזאת כדי לספק למטופלים בהלימה למצבם האישי, את התוצאה המיטבית:

-שלב א': בדיקות התאמה 

שיטה זו, יעילה ככל שתהיה, ככל הליך רפואי, אינה מתאימה לכולם ולכן יש לערוך בדיקות התאמה. במידה והנכם מתאימים:

-שלב ב': מדידות

המדידות הכרחיות לצורך התאמה מושלמת של העדשה המלאכותית לעין.

-שלב ג': הניתוח

בשלב זה, יפרק וישאב רופא עיניים מנתח את עדשת העין הטבעית והפגועה, וזאת ע"י מכשור טכנולוגי.

פירוקה ושאיבתה של העדשה הטבעית מתבצעת באופנים שונים על ידי רופאים שונים. חשוב לבחור שיטה מתאימה לעין וכמובן בהתאם ליכולת הכלכלית שלכם. 

לאחר שלב הפירוק והשאיבה, הרופא המטפל ישתיל עדשה חדשה ומלאכותית.

לאחר הניתוח

מכיוון שניתוח זה נחשב כאפקטיבי מאוד, ניתן להבחין בתוצאות ההליך כבר לאחר מספר שעות מתום הניתוח.

אין מספר שעות מוגדר מכיוון שזה תלויי מטופל, לכל מטופל טווח זמן שונה מתום ההליך ועד נראות של התוצאות. זמן ההחלמה מניתוח זה אורך כמה ימים לכל היותר, כאשר במהלכם יתבקש המטופל שלא לאמץ את עיניו יתר על המידה ולהשתמש בטיפות אנטיביוטיות לצורך מניעה של זיהומים.

מרכיבים ומשקפיים וחולמים על היום בו תוכלו להסיר אותם ולראות כאחד האדם? מרגישים שאיכות החיים שלכם אינה כשהייתה בעקבות הופעתו של הקטרקט? אתם יכולים לשים לזה סוף, בעזרת ניתוח בטוח ויעיל מאוד, גם אתם תוכלו להיות אחד מתוך אלפי לקוחות מרוצים.

צילום:pixabay