בניית כרטיס ביקור דיגיטלי

בעולם המתמצא בטכנולוגיה של ימינו, יש הרבה אפליקציות ששולחות כרטיסי ביקור דיגיטליים למכשירים ניידים אחרים. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מושג חדש המתפתח משימוש יומיומי לטובת הטלפון החכם בכיס של איש מקצוע. היישום מאפשר לך ליצור עיצוב רספונסיבי המותאם למכשירים ניידים. האפליקציה לעיצוב כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרת גם לארגן את פרטי הקשר של הכרטיס, כולל כתובת, מספר טלפון, כתובת דוא"ל ומידע עסקי אחר.

יחד עם זאת

אפליקציית כרטיסי הביקור הדיגיטליים מאפשרת לכם לשמור ואף לספר את הכרטיסים האחרים במידת הצורך. כל מה שאתה יודע הוא שכל אחד יכול לחפש באינטרנט כל חלק מכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. כל שינוי שתבצע בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך, בין אם מדובר בעיצוב חדש, שינוי בצבע הכרטיס או אפילו בצבע הרקע, צריך להתעדכן אוטומטית. פעילויות חיות במכשיר הנייד שלך, כגון כתובת דוא"ל, מספר טלפון ומידע עסקי אחר.
למידע מורחב אודות בניית כרטיס ביקור דיגיטלי כדאי לבדוק כאן: digitalbcard.co.il

בעת בניית המותג שלך

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך אמור להיות בעל יכולת ליצור כפתורים, קישורים ודפים, והוא אמור להיות בעל יכולת לבחור נושא צבע מותאם אישית. העלה סרטון, תמונה, PDF וכו 'כדי שהלקוחות יוכלו להציג, להוריד או אפילו להוריד אותו כקובץ PDF. בבניית המותגים שלך, כרטיס הביקור הדיגיטלי אמור להיות מסוגל להעלות קטעי וידאו, תמונות ו- PDF, להיות בעל לוגו משלו, לוגו וצבע רקע וליצור כפתור, קישור או עמוד. לאחר שיצרת את המיתוג שלך, כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך זמין ללקוחות שלך לצפייה, צפייה או הורדה. העלה סרטונים או תמונות, שמור קובצי PDF והורד את הלקוח.

הקישור בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך צריך להיות מזוהה באופן ייחודי ולרשום עבור לקוח ספציפי

כך שתוכל להיות יזום ולדעת כיצד לשרת את הלקוחות שלך בצורה הטובה ביותר. כרטיס ביקור דיגיטלי יכול גם להיות דרך נהדרת להבטיח שאנשי הקשר שלך הופכים לך קלים ונוחים יותר ליצירת קשר. חזור לבנות וערוך את מודול כרטיס הביקור הדיגיטלי באתר האינטרנט שלנו למידע נוסף על האפשרויות השונות העומדות לרשותך ועסקך.

אם אתה משתמש ב- HiHello

אתה יכול לשלוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך ישירות למשתמש ללא צורך בקוד QR או קישור. כל מי שמתקשר יכול לראות את זה ולסרוק את קודי ה- QR בטלפון שלו, וכשמישהו סורק את הקוד הוא מופיע בכרטיס שלך. משם, הם יכולים לשמור את המפה כ- .vcf ולשתף אותה ברשתות החברתיות על ידי העתקת הקישור למפות שלהם. אם אתה מחובר מרחוק, קישור זה יכול להיות מוכנס לכתובת הדוא"ל שלך, מספר הטלפון שלך או כל צורת תקשורת אחרת.

זה מקל על אנשים להתקשר אליך על ידי הכנסת ידית הסקייפ שלך לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך

כרטיסי ביקור דיגיטליים, המכונים גם כרטיסי ביקור אלקטרוניים וירטואליים, הם אמצעי מקוון להחלפת פרטי קשר. ניתן לכנות כרטיסי ביקור, אשר נוצרים, נשמרים ומשותפים בצורה אלקטרונית, כרטיסי ביקור דיגיטליים.

כאשר אתה יוצר את הרקע הווירטואלי שלך, הוא יציג קוד QR וקישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. קשר את דף הפרופיל שלך לפרטי יצירת הקשר שלך ואז קשר אותו חזרה לדף כרטיס הביקור הווירטואלי.

תוכלו ליצור את הכרטיס שלכם באפליקציית כרטיסי ביקור דיגיטלית המאפשרת לעצב מחדש את הכרטיס מאפס, או שתוכלו ליצור תבנית מודפסת לעיצוב כרטיסי הביקור שלכם באמצעות כלי לעיצוב אתרים כמו Adobe Illustrator.

כרטיסי ביקור נייר ודיגיטליים נהדרים בשיתוף פרטי יצירת הקשר שלכם וביצירת רושם מתמשך

אך בעידן הדיגיטלי חשוב שתשתמשו בהם גם כדי לשתף אותם בתצוגה נוחה. כרטיס ביקור דיגיטלי מושלם לאיחוד כל החשבונות ופרטי ההתקשרות שלך לתצוגה יחידה, וניתן לשתף אותו גם במכשירים מרובים כגון טלפונים ניידים, טאבלטים, מחשבים וטאבלטים.

כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרים לך ליצור כרטיסים שיכולים לשקף גם את המותג

העסק וההיסטוריה שלך באמצעות מדיה מצורפת. בין אם אתה משפיע על מדיה חברתית, צלם מקצועי, או סתם מכין כרטיס ביקור דיגיטלי למסור לחבר, אתה יכול להוסיף קצת תבלין לכרטיס שלך על ידי הוספת ידית Snapchat או TikTok.

אז אתה לא צריך להסתמך על צוות

כדי להגדיר מחדש את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך של איניגו מאפס. כך תוכלו להפוך לאדם שתמיד ייזכר, וזה נהדר כשאתם שוברים את הקרח, כשאתם מחוברים. קבל גרסת ניסיון בחינם של יישום כרטיסי הביקור הדיגיטלי החדש, החינמי לשימוש, פיתוח – של Inigio. מדריך זה יראה לך איזה סוג כרטיס ביקור מתאים לעסק שלך, כיצד ליצור ולשתף משלך. לקבלת מידע נוסף, עיין במדריך שלנו ליצירת כרטיסי ביקור דיגיטליים או לייצור הכרטיסים המסורתי שלנו. שקול אילו סוגי כרטיסים אתה מחפש, איזה סוג וגודל יש לך, מהי דרך מודרנית לשתף את הנתונים שלך, כיצד באמת להבדיל אותם מהחבילה, אך שקול גם את עלות בניית הכרטיסים המסורתיים. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם חלק חשוב בכל אסטרטגיה עסקית, לא רק עבור החברה.