איך אפשר להתמודד עם הפלות חוזרות?

הפלה היא אף פעם לא אירוע משמח, בטח כאשר ההיריון הופך להיות היריון מתקדם. הפלות חוזרות מוגדרות במקרה שבו אישה עוברת לפחות שלושה הפלות רצופות. החל מההפלה השלישית שמתרחשת ברציפות ניתן להגיד כי מדובר על מצב בעייתי. מצב בעייתי משמעותו מצב שדורש התערבות מסוימת על מנת להסדיר אותו. אתם מבחינתכם לא יכולים לנוח על זרי הדפנה, בטח כאשר הרצון להיכנס להיריון בוער בכם. אז איך אפשר להתמודד בצורה אפקטיבית עם הפלות שחוזרות על עצמן? יש כמה טיפים שיכולים להגדיל את הסיכוי שבפעם הבאה כבר תוכלי להיכנס להיריון. למעט המידע כאן, תוכלי למצוא מידע נוסף ברחבי הרשת.

אל תוותרי על החלום להיות אמא

הדבר הכי קשה מבחינתך יהיה לקום בכל פעם מהמצב הלא נעים שנקלעת אליו. אך אל תשכחי כי יש לך מטרה שעומדת לך מול העיניים. המשמעות היא שאת צריכה לעשות כל מה שאת יכולה על מנת להצליח להיות אמא. ברגע שאת תלחמי במציאות שנכפתה עלייך, את תוכלי להשיג הצלחה גדולה. ישנם סיפורים על נשים שהתמודדו עם הפלות חוזרות, אך בסופו של יום הן ניצחו כנגד כל הסיכויים. אין שום סיבה שתרימי ידיים, בטח כאשר את חולמת להיות אמא.

מעקב רפואי כבר מתחילת ההיריון

על מנת שלא תתמודדי עם הפלה נוספת יהיה עלייך לקחת בחשבון כי את צריכה מעקב. המעקב חייב להתבצע עוד מתחילת ההיריון על מנת למנוע בעיות שונות. קחו בחשבון כי חלק לא קטן מהבעיות ניתן למנוע אותן, אך חובה להיות עם האצבע על הדופק. כך שאם את יודעת שאת נמצאת בקבוצת סיכון מוטב מיד להתייעץ עם רופא. רופא שמתמחה בנושא של הפלות חוזרות, ויכול להיות זה שילווה אותך לכל אורך הדרך. עד אשר תגיעי לרגע שבו את כבר נכנסת אל חדר הלידה ומגשימה את חלומך. 

תנסי שיטות טיפול שונות ומגוונות 

הנושא של הפלות חוזרות הוא לא נושא חדש, ולא מעט נשים סובלות ממנו. החדשות הטובות הן שקיימות לא מעט שיטות טיפול שונות שמביאות הצלחה. אנו מציעים לך לא לוותר מראש על שיטת טיפול כזאת או אחר. תנסי לנצל את המבחר הגדול על מנת להגדיל את הסיכויים שלך להיכנס להיריון. מאוד יכול להיות כי ממש מתחת לאף שלך ישנה שיטת טיפול אחת שמתאימה לך כמו כפפה ליד. תפתחי את הראש לכל האפשרויות הקיימות, ואל תגיעי נעולה מבעוד מועד.

צילום:pixabay